Реклама ЖК "Изумрудный"

Статьи


2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

декабрь

ноябрь

октябрь

сентябрь

август

июль

июнь

май

апрель

март

февраль

январь

2007

14.01

Fashion-барометр Алессандро Феррарі

Fashion-барометр Алессандро Феррарі

Головний редактор Collezioni Uomo Алессандро Феррарі вважає себе щасливою людиною. Журнал, в якому він працює, у визнаних світових фешн-школах називають «біблією моди». Його думки і розуміння стилю часто визначають те, що майбутнього сезону вважатиметься криком моди у світових столицях. Він неймовірно цікавий співрозмовник і глибокий знавець того, про що говорить. А ще дуже амбітний професіонал, який знає, чого хоче, і знає, як цього досягти. І все ж у закутках душі цього успішного космополіта криється звичайна людина, що недолюблює натовпи, інколи почувається невпевнено і мріє про будинок із садом на березі моря, де б можна було проводити безтурботні дні із песиком та улюбленою племінницею.

Чи можливо сьогодні побачити нові творчі ідеї у колекціях дизайнерів?

У чоловічій моді досить складно придумати щось нове, цікаве, у самих принципах створення чоловічого одягу закладено жорсткі обмеження. Але завдяки розвитку нових технологій, пошукам нових тканин відкриваються нові грані творчості. Важливо, що сьогодні чоловіки стали більше експериментувати, відкрилось чоловіче сприйняття, чоловіки дозволяють собі яскравіші кольори, з?явилися нові форми та об?єм. У класичному напрямку це менш помітно, але зараз у чоловічій моді з?явився новий напрямок — new formal. Це лінії, де в костюмах з?являються кишені для мобільних телефонів або застосовуються багатофункціональні, термостійкі тканини з використанням нових технологій.

Ви погоджуєтесь із твердженням: модний чоловік — успішний чоловік?

Я не зовсім згоден із цим твердженням, мода не визначає успішність. Успішність залежить насамперед від характеру, вміння йти до своєї мети. Багато хто вважає, що мода та елегантність означають гроші. Зовсім ні. Елегантність — це те, що є у тебе всередині і що неможливо купити. Можна одягнути і дешевий одяг від H&M, скомбінувати і виглядати елегантно. Елегантність — це насамперед стиль носіння речей.

Добре вбраний чоловік — який він?

На мою думку, чоловік може виглядати досить просто. Якщо ми говоримо про щоденний одяг — синій блейзер, біла сорочка, правильно підібрані аксесуари. У цілому — ми одержимо чистий, структурований образ та чіткі пропорції. Наприклад, я віддаю перевагу білим сорочкам і джинсам, єдина вільність, яку я можу собі дозволити, — експерименти із взуттям. Це мій улюблений аксесуар.

Що для Вас мода і що для Вас стиль?

Моду я часто асоціюю з гламуром, це дуже стильні, характерні речі, що прив?язані до сезону і дуже швидко змінюються. Стиль — це більш постійна величина, яка рухається пліч-о-пліч з модою. Стиль — це індивідуальна внутрішня філософія, це твій спосіб мислення, твоє світовідчуття.

Кого з дизайнерів Ви могли б назвати знаковим для нашого часу?

Якщо назвати одне ім?я, то це Prada. Насамперед, для мене це стиль. Це марка, яка в авангарді моди, їй вдається утримувати баланс, зберігаючи власний стиль, і бути модною. Міучія Прада створює нові сучасні образи, не копіюючи з минулого, вона іде вперед. А результат — стильні, модні та комерційно успішні колекції. До речі, напрямок New Formal придумала саме Прада. Повертаючись до запитання про моду і стиль, Prada — це стиль, а такі великі імена, як Louis Vuitton, Christian Dior є модою.

Який, на Вашу думку, найкращий жіночий образ з останніх колекцій?

Серед дизайнерів жіночого одягу я б назвав Jil Sander та Alexander McQueen. Я дуже люблю жіночий образ від Іва Сен Лорана, але якщо ми говоримо про сучасний жіночий образ, то це безумовно Marni. Це відомі імена і відомі марки, проте я не хочу сказати, що всі жінки мусять ходити вулицями повністю вдягнені у ці марки. Усі ці образи — як ідея, як натхнення, це мій образ жінки і мені б хотілося бачити її такою.

А як Ви прийшли у моду?

Я народився у містечку Карпі, яке завжди було пов?язане з модою. Тут розташовано багато виробництв відомих італійських марок. Уперше я познайомився з модою, коли прийшов працювати на виробництво, що займається пошиттям колекцій Anna Molinari. Саме тут я зрозумів, що це мій світ. Я пішов далі, і разом із партнером ми створили колекцію жіночого одягу, яка продавалась у найкращих магазинах по всій Італії. Ми створювали колекції протягом 4 років. Ми були надто молоді, для нас це було радше розвагою, аніж серйозним бізнесом. Саме в цей момент до мене надійшла пропозиція стати редактором моди в журналі Collezioni Uomo, і я, не роздумуючи довго, погодився.

Чи відчуваєте Ви ностальгію за творчістю?

Зараз немає однозначного поняття «стиліст», сьогодні арт-директор поєднує в собі усі функції. Тому я вважаю, що в даний момент продовжую займатися творчістю, але на цілковито іншому якісному рівні. Я консультую кілька італійських марок, ORKА Group, до якої входить Dаmat/ADV/Tween. Це динамічна європейська марка, яка швидко розвивається. За ними велике майбутнє.

І для мене це важливо, це не тільки бізнес — починаючи від роботи в журналі і закінчуючи показами, консультуючи, я представляю власне бачення моди. А це завжди непросто — донести до публіки своє послання.

Працюючи в журналі, Ви маєте можливість впливати на погляди і думки…

Загалом, так. У нас є свої читачі, для яких мода, нові напрямки, тенденції — не порожній звук. Для баєрів ми просто необхідні, для них це прекрасна можливість бути в курсі всього найновішого. Але особливо вдячні школи моди. Вони кажуть, що для них Collezioni — це біблія моди.

Які нові тенденції Ви могли б назвати?

Вже протягом кількох сезонів, особливо це помітно у чоловічих колекціях, з?являється вплив спортивного і техно-стилю. Проте це не є напрямком street style, це мікс. Я не кажу про повний образ, це з?являється у деталях, у виборі матеріалів і тканин.

Це може бути і класичний костюм, проте абсолютно нова тканина, допустимим є ковзкий нейлон, що буде надавати абсолютно нові відчуття. У колекції Dаmat ми внесли ці елементи, приміром, краватки мають більш вузьку форму і чимось нагадують краватки лондонських коледжів. Але це не екстремальна мода, це ближче до інтелектуального образу.

Ваш fashion-прогноз на 2-3 роки.

Мода циклічна, і після періоду максималізму, після багатства та розкоші у моді все рухається до мінімалізму. Я не можу сказати, що буде через 3 роки, проте тенденція до лаконічності і чистоти набирає сили.

Але це не той мінімалізм, що був у 1990-х. Це і не японці, і не стиль Martin Margiela. Це мінімалізм люксу, це люксові бренди, що використовують дорогі матеріали, ставлять нові акценти, додаючи образу інтелектуальності.

Який зі світових Тижнів моди швидше розвивається і є, на Ваш погляд, найцікавішим?

У першу чергу, це Париж і Мілан. Лондон та Нью-Йорк швидко розвиваються, але у них є стрибки і падіння, а дизайнери різнопланові. Наприклад, на Лондонський Тиждень Моди ви можете приїхати і дістати яскраві враження, але сам одяг комерційно невигідний. І дизайнери, як тільки підростають, ідуть або на Міланський або на Паризький тижні.

Для чоловічої моди ключовим є Мілан, а для жіночої — все-таки Париж, оскільки представлені колекції завжди гламурні та цілісні. Що важливо побачити у показі дизайнера — шоу, колекцію, професіоналізм, комерційну складову?

Якщо говорити про покази загалом, то сама постановка «зачіпає» глядача перші три хвилини. Завдяки шоу ви можете побачити певне послання, яким буде показ, але часто-густо це оманливо. Для мене важлива колекція, наскільки вона відповідає тенденціям, духові часу. Професіоналізм дизайнера — це насамперед ідеї, основа. Освіта не менш важлива, хоча і є допоміжним фактором. Особливо це відчувається у поколінні молодих дизайнерів, випускників таких відомих шкіл, як Брангоні або Сент-Мартін. Головне пам?ятати: мода — це те, що всередині тебе, що ти відчуваєш.

Важливим є бажання, але не те, що присутнє у молодих дизайнерах — одержати все тепер і одразу. Треба мати бажання і характер пройти всі етапи, від самого початку, важливо мати терпіння і тоді ви одержите результат. Один із важливих чинників для дизайнера — мати комерційне чуття одягу, бути креативним і тоді тебе неодмінно помітять. Як для великих Домів моди, що завжди зацікавлені у нових ідеях, так і для самого дизайнера це буде добрим стартом.

Ваші пріоритети у житті.

Перше — це моя душа, моя родина, ті люди, яких я люблю. Друге — це моя робота. Я вважаю себе дуже щасливою людиною, оскільки я роблю те, що мені подобається, і працюю з людьми, яких люблю. Я дуже люблю сміятися, для мене це важливо, і водночас я люблю спокій та умиротворення. Для мене дуже дорогі мої друзі, вони дарують мені ту позитивну, теплу енергетику, що допомагає мені у житті.

По роботі я дуже багато подорожую, тому надзвичайно ціную час, який проводжу вдома, з рідними людьми. Щойно з?являється можливість — тікаю на море. У мене є племінниця, з якою я проводжу багато часу.

Чи маєте Ви якісь слабкості?

Я не люблю натовпу, мені подобається перебувати у своєму власному маленькому просторі. Часом почуваю себе невпевнено і дуже ніяковію.

А Ви легко досягаєте бажаного?

Мабуть, так. Я досить легко досягаю того, чого хочу. Я гадаю, що коли кожен із нас буде позитивно налаштований і справді матиме мету, то він її досягне. Звісна річ, не буває гладенького шляху, але ти до чогось ідеш і коли доходиш — воно удвічі дорожче.

Ваші плани на найближчі 10 років.

Я ніколи не замислювався, що буде за 10 років, але думаю, що працюватиму все-таки у сфері моди. Сподіваюсь, я не буду надто старим для цього. А в особистому плані хочу придбати будинок на морі з фруктовим садом. У мене б там бігав пес, росла б племінниця і я був би щасливий.

Що Вас надихає у творчості?

Я люблю книги з історії моди, історії стародавніх народів, альбоми старих фотографів. Мені подобається зазирати у минуле. Я не дуже люблю живопис, можливо, трохи — сучасний, але фрагментарно. Мені ближче театр, опера. Але найбільше мене надихають мандри, люди, яких я зустрічаю.

Які Ваші враження про українців?

Побувавши в бутіку Dаmat і побачивши, які речі купуються, можу впевнено сказати, що українські люди досить відкриті і мода буде розвиватися.

Ви приїхали на показ спеціального гостя Ukrainian Fashion Week — європейського чоловічого бренду Dаmat/Tween/ADV як консультант. Які ваші враження від дефіле?

Це було електризуюче, динамічне шоу. Прекрасний показ, який дуже сподобався українській аудиторії.

Передруковано із «CM Magazine»


Назад

Открыть учебник

© 2007—2017 Models.ua
Все права защищены. Копирование материалов представленных
на сайте возможно только со ссылкой на сайт models.ua.

Создание сайта — студия «Март»