Реклама ЖК "Изумрудный"

Статьи


2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

декабрь

ноябрь

октябрь

сентябрь

август

июль

июнь

май

апрель

март

февраль

январь

2008

2007

06.02

Серце моди — в Парижі

Серце моди — в Парижі

Ukrainian Fashion Games на міжнародній виставці PRÊT À PORTER в Парижі з 30 січня до 2 лютого представляли провідних українських дизайнерів — Ольгу Громову, Оксану Караванську, Андре Тана, Тетяну Земскову/Олену Ворожбит та Олену Даць.

Згідно з офіційною програмою виставки, 1 лютого 2009 року о 10–30 відбувся показ колекцій «українського модного десанту».

У січні 2009 року в Парижі традиційно відбулася найбільша подія у світі моди — міжнародна виставка PRÊT À PORTER PARIS The heart of fashion, що навесні і восени, двічі на рік, знайомить з найкращими марками одягу та новітніми тенденціями у моді понад 45000 відвідувачів. На кожній сесії виставки експонується 1500 марок одягу, причому для 300 із них це перша участь у цьому престижному заході. Завдяки своїй відомості та представницькості унікальний салон став улюбленим місцем зустрічі баєрів усього світу.

Після вдалої презентації української моди у Сполучених Штатах Америки на Washington Fashion Week в лютому 2008 року вітчизняні дизайнери знову отримали можливість продемонструвати за кордоном рівень та якість української моди. У жовтні 2008 року під час Ukrainian Fashion Week у Києві перебували представники виставки PRÊT À PORTER PARIS пані Маюрі Сенгшан та пані Ольга Прокоп’єва. Вони й обрали п’ятьох учасників «Української платформи».

«Українська платформа» — це стенд у секціі «Atmosphere’s» — найбільш креативному просторі виставки. На 30 кв.метрах дизайнери Ольга Громова (ТМ Gromova Design), Олена Даць, Тетяна Земскова та Олена Ворожбит, Оксана Караванська та Аndre Tan представили фрагменти своїх колекцій осінь-зима’2009–10. Цей проект, як і декілька попередніх, що представляли українську моду на різних подіях за кордоном, мав назву «Ukrainian Fashion Games». Основним елементом оформлення стенду, дизайну поліграфії, запрошень на стенд стала жіноча фігурка епохи трипільської культури (стилізована дизайнером журналу «Сезони моди» Денисом Рябцевим). Крім того, кожен дизайнер-учасник готував на виставку інформаційні буклети, що презентували нову колекцію, диски з попередніх показів.

Така підготовка виправдана сталою практикою подібних виставок. Баєри знайомляться з колекціями, оцінюють стиль дизайнера, креатив та якість виробництва та, отримавши всю інформацію і матеріали, вже після виставки приймають рішення про початок роботи з тим чи іншим брендом (звісно, якщо це для покупців новий бренд).

На стенді українських дизайнерів завжди було людно. Особливо високо оцінили фахівці рівень творчої думки (яскравий стиль дизайнерів і при цьому відповідність світовим трендам) та високу професійність українських модельєрів (технологічні розробки, якість безпосередньо пошиття). Стенд відвідували не тільки французькі та італійські баєри, яких було найбільше, але й фахівці з Японії, Великої Британії, Німеччини. З офіційних осіб на стенд завітали генеральний секретар Французької федерації жіночого PRÊT À PORTER Франсуа-Марі Гро та міжнародний менеджер Французької федерації жіночого PRÊT À PORTER Патрісія Брафман, представник прес-служби Прем’єр-міністра Французької республіки Жанін Шаррон та дружина Посла України у Французькій Республіці пані Людмила Тимошенко.

У межах офіційної програми виставки 1 лютого 2009 року о 10–30 відбувся показ колекцій «українського модного десанту». На подіумі працювали французькі моделі та модель з України Юлія Галкіна, яку дизайнери запросили допомогти презентувати свої колекції. Музику для показу в Парижі, що відбувався нон-стоп, підготувала (вже не вперше) Вікторія Зубенко, залучивши Сашка Положинського та DJ Derbastler. Це був саундтрек з пісень сучасних українських гуртів. Показ вийшов надзвичайно емоційним, і у фіналі п’ятьох українських дизайнерів, що дружно з’явилися на подіумі, зустрічали бурхливими оплесками. Дуже приємною несподіванкою стала поява на виставці знімальної групи програми «Світське життя». (Сюжет з події Ukrainian Fashion Games можна буде побачити у програмі в неділю 8 лютого о 22-й годині).

Цього року в PRÊT À PORTER Paris брав участь журнал «Сезони моди» — постійний медіапартнер Українського Тижня Моди, один із провідних українських професійних fashion-видань. На виставці журнал «Сезони моди» був представлений окремим стендом поряд із найавторитетнішими fashion-виданнями світу — Collezioni, Le Journal Du Textile, Fashion Daily News, Vouge та L’Officiel.

Журнал «Сезони моди» — унікальний синтез найактуальніших модних течій, від цілих напрямків до окремих деталей — створений для всіх учасників модного процесу, від дизайнерів, fashion-критиків до сучасних модників. Специфічною ознакою проекту є обкладинка журналу, на якій завжди представлені нові обличчя, що відповідають світовим стандартам моди та краси. Журнал «Сезони моди» рухається в одному напрямку з PRÊT À PORTER Paris — озброєні гаслом «NEW», вони намагаются розкрити феномен моди, що на крок випереджає час.

Мода — це складова сучасного світу, яка не потребує перекладу. І Україні є що показати і чим пишатися у цій сфері. Колекції, представлені українською національною платформою на PRÊT À PORTER Paris, базуються на трьох китах — яскравий впізнаваний авторський стиль, відображення світових модних тенденцій та українська ментальність, що акумулювала культурний пласт глибиною 5 тисяч років: від керамічних дів Трипілля до балетів Сержа Лифаря.

Українська мода, вже представлена на подіумах та в бутіках Лондона і Токіо, Берліна і Москви, готова зробити наступний крок до світового визнання.

По материалам fashionweek.com.ua


Назад

Открыть учебник

© 2007—2017 Models.ua
Все права защищены. Копирование материалов представленных
на сайте возможно только со ссылкой на сайт models.ua.

Создание сайта — студия «Март»